•  EN 
  •  فـا
  • وستادژ نگاهی نو به دنیای تاسیسات

درباره ما

شرکت وستادژ آسیا در سال ۱۳۹۴ با هدف تولید داخلی و ایجاد خودکفایی ملی در عرصه صنعت ساختمان تاسیس گردید و برای اولین بار در ایران اقدام به تولید ساپورت های نوین تاسیساتی نمود. این شرکت با بهره‏ گیری از به روزترین تجهیزات و تکنولوژی در مجموعه تولیدی خود و باور به توانایی های نیروی متخصص داخلی توانست محصولات با کیفیت بالا مطابق با استاندارد های روز دنیا تولید و عرضه نماید. کیفیت بالای محصولات، قابلیت رقابت در عرصه جهانی را فراهم آورده است.

شرکت وستادژ آسیا کلیه قطعات لازم برای نصب و ساپورت انواع سیستم ­های تأسیسات را در کارخانه ­ای واقع در اتوبان تهران - ­ساوه شهرک کاظم ­آباد در زمینی به مساحت 22000 متر مربع با بهره ­گیری از فناوری روز دنیا تولید می­ کند. هم اکنون 95 نفر نیروی مجرب در کارخانه مستقر و مشغول به کار هستند. همچنین به تازگی به منظور افزایش ظرفیت تولید یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی صفادشت راه ­اندازی شده و به بهره ­برداری رسیده است. هم ­اینک ظرفیت تولید شرکت وستادژ به 400 تن در ماه رسیده است که امید است با لطف خدا و تلاش شبانه­ روزی، این ظرفیت در آینده­ ای نزدیک به 1000 تن در ماه افزایش یابد.

شرکت وستادژ با نگاه به آینده و به منظور حل دغدغه ی کمبود انرژی در کشور از سال 1397 اقدام به تولید سازه های نگهدارنده ی صفحات خورشیدی جهت گسترش استفاده از انرژی خورشیدی نمود.

 همچنین، تیم­ های فنی و مهندسی، تحقیق و توسعه، فروش و بازرگانی، تبلیغات، IT و اداری متشکل از 45 نفر نیروی متخصص و مجرب در یک مجتمع در منطقه قلهک تهران مستقر و مشغول به کار هستند. حساسیت بالا در جذب نفرات سبب شده است که افراد خوش ­فکر با سوابق درخشان و تحصیلات عالیه به عضویت این مجموعه درآمده و کادری مجرب و توانمند را در تمامی واحدها تشکیل دهند.

شرکت وستادژ آسیا با عاملیت ­های فروش خود در شهرهای تهران، مشهد، قم، تبریز و اصفهان سهم عمده­ای از بازار ایران را در اختیار دارد و در نظر دارد به زودی در تمامی استان­ ها عاملیت ­های فروش خود را فعال کند.

شرکت وستادژآسیا در راستای رسیدن به بالاترین سطح کیفیت و پیشگام بودن در عرصه­ ی تولید، ارتباط تنگاتنگی با شرکت­ های قدر و بنام جهانی داشته است و این چشم­انداز را دارد که در آینده ­ی نزدیک سهم بزرگی از بازارهای جهانی را از آن خود کند. شرکت وستادژ هم­ اکنون نماینده­ ی انحصاری شرکت INDEX اسپانیا تولیدکننده ­ی انواع انکربولت­ های مکانیکی و شیمیایی در ایران می­ باشد.

شرکت وستادژ آسیا همواره اهداف ارزشمندی چون احترام به حقوق مصرف کننده، مشتری مداری و ایجاد اشتغال برای جوانان این مرز و بوم را در کنار تولید محصولات با کیفیت مطابق با استانداردهای بین المللی سر لوحه ­ی مسیر خود قرار داده است و رضایت مصرف­ کننده­ ها از کیفیت بالای محصولات شرکت وستادژ همواره باعث دل گرمی افراد این مجموعه بوده است.