•  EN 
  •  فـا
  • وستادژ نگاهی نو به دنیای تاسیسات

سینی مش

سینی مش با طراحی خلاقانه به نحوی ساخته شده تا در پیچیده ترین شرایط قابل پیکربندی و نصب باشد. ساختار این سبد به گونه ای است که با کمترین وزن بیشترین استحکام را از خود نشان میدهد و به راحتی در پروژه حمل میشود و حتی میتوان این محصول را در مسیرهای صعب العبور با کمترین اتصالات نصب کرد.

سینی ­مش های فولادی با حفاظت سطح، یا فولاد ضد زنگ AISI 304 یا  L 316 با لبه ایمنی برای پشتیبانی و مدیریت کابل ها مورد استفاده قرار می گیرند. سینی مش از یک سری مش سیمهای الکتریکی است که دارای قدرت و کشش بالا هستند. سهولت نصب، به لطف انعطاف پذیری آن و سیستم اتصال سریع آن، نیاز به هیچ پیچی برای پشتیبانی و لوازم جانبی ندارد و باعث صرفه جویی در مواد و هزینه های کار می شود . تولید شده بر اساس استاندارد بین المللی IEC 61537. طیف گسترده ای از اندازه را در بر می گیرد.

انجام عملیات پشتیبانی، مدیریت و توزیع کابل در تاسیسات برق و یا مخابرات در عمران، تونل ها،  پارک­ها، ساختمان­های عمومی، مراکز خرید، مراکز پردازش داده، زیرساخت­ها، فرودگاه­ها، تونل­های زیرزمینی و راه آهن. کاربرد های صنعتی نظیر: نیروی دریایی، پتروشیمی، نساجی، شیمی و مواد غذایی. برنامه های داخل سالن در محیط خشک یا در محیط های مرطوب .

ویژگی و مزایا:

1-انعطاف پذیری بالا و سادگی در اتصالات در نتیجه کاهش زمان اجرا

2-عدم نیاز به زاویه و زانوئی و تجهیزات جانبی از این نوع در نتیجه کاهش هزینه تمام شده اجرا